utorok 15. januára 2013

small curly appologize

Po krátkej odmlke som späť na svojom blogu. Chcem sa ospravedlniť svojim čitateľkám, že som to tu nejakú dobu obchádzala a hlavne, že som tak nehanebne vynechala nádherný december. Hanba mi! Mala som však vcelku nabitý program...s priateľom sme si hľadali bytík, čo sa nám nakoniec aj podarilo, a tak sme sa koncom novembra nasťahovali :) Než sme presťahovali kopu malých drobností, zbytočností a nutností, trochu nám to trvalo (teda hlavne mne) :D No a potom nastala fáza udomácňovania, zháňania potrebných vecí a s blížiacimi sa Vianocami aj hľadanie tých správnych darčekov. Následná dovolenka a cestovanie medzi sviatkami za rodinami dalo tiež celkom zabrať. A tak mi nezostáva nič len dúfať, že moje malé kučeravé ospravedlnenie prijímate a budeme sa tu aj naďalej stretávať :)
Oh a... Happy new year :)

2 komentáre: